تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

راه سخت صعود، برای تیم سخت کوش راهیاب در مهمانی‌های دشوار!

  • کد خبر: ۹۸۰۱۷
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
راه سخت صعود، برای تیم سخت کوش راهیاب در مهمانی‌های دشوار!
تیم والیبال پیکان در هفته بیست و سوم با نتیجه سه بر یک از سد مریوانی ها گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بالاخره گره صعود ۴ تیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باز شد، آن هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم. جایی که شاگران پیمان اکبری در تیم پیکان موفق شدند با غلبه سه امتیازی در جدال سرنوشت‌ساز هفته مقابل راه‌یاب ملل مریوان، با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند.
هرچند که راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی ۲۵ بر ۱۸ در ست اول بازی، استارت ناامید کردن مدعیان صعود را خیلی زود، زد، اما پیکان با کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌های دوم، سوم و چهارم کار را تمام کرد.
پیش از این پیکان در هفته نهم با نتیجه سه بر صفر مقابل راه‌یاب ملل مریوان شکست خورده بود و این بازی حکم جدال انتقامی برای خودروسازان را هم داشت.
راهیاب هم تا چند هفته پیش پدیده لیگ برتر این فصل به شمار می‌رفت، اما چند شکست پیاپی، این تیم را تا حدودی از رویای صعود به پلی آف دور کرد.
حالا آن‌ها با قرار گرفتن در رتبه نهم جدول، رقابت سختی با تیم‌های پاس گرگان، فولاد سیرجان در هفته‌های پایانی دور گروهی، آن هم در مهمانی‌های سخت، بر سر صعود در پیش دارند.
افزایش برد‌ها از عدد ده به بعد، برای تیم صادقیانی در مصاف با تیم هایی، چون لبنیات هراز، شهرداری گنبد و شهرداری ورامین آسان نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->